پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

« میرم و میمیرم آسوده میشم از عشق »

یه عاشق

بـی قایــــق

تــو دریــــــــــا

چـــشماشو

مـیــبــنــده

تـــو رویا

 

من عاشق

بــی قایـــق

تو دریــــــــــــا

مـــیـمـــیـرم

چـشمــاما

میـــبنــدم

بی رویـا

میمیرم

 

میرم و میمیرم آسوده میشم از عشق

میرم و میمیرم

جشن تولد مرگما برای تو

زیر آب میگیرم

 

یــــــــه زیــــــبـــــا

نگاهش به موجا

یـــــه عاشق

بی ساحل

تـــو دریا

 

پــــــــریـای دریـا

من امشب میمیرم

از عـــشق یـــه زیبــا

مــن امــشب میـــمیرم

 

میرم و میمیرم آسوده میشم از عشق

میرم و میمیرم

جشن تولد مرگما برای تو

زیر آب میگیرم

 

یــه عاشق

من عاشق

بی قایــــق

تو دریــــــــا

مــیــمــیرم

چــشـماما

مـیـبـنـــدم

بــی رویـــا

 

یـــــــــه زیــــــبــــا

نگاشا چـــه آروم

به موجا میدوزه

یـــــــه عاشق

بـــی ساحـل

چـــــه تنهــا

تـو دریـــــا

میسوزه

 

میرم و میمیرم آسوده میشم از عشق

میرم و میمیرم

جشن تولد مرگما برای تو

زیر آب میگیرم

 

 

میره..

وای شالا این باقیه شم بگذره راحت شیم دیگه !

امسالا نیمیگما.. عمرما میگم !

* عید تو هم مبارک پتو خوشگلکم *

***

دل سراپرده ی محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست

***

ملکت عاشقی و گنج طرب
هرچه دارم ز یمن همت اوست

***

 

* خوشگلم ایشالا نوروز خوبی داشته باشی.. خوش به حالت که اینجایی.. من چی..  باید به زور برم..  حتی انقدر لیاقت ندارم که (عکس) سفره هفت سینای خوشگلتا ببینم..

 

هفت سین ! :X

7Sin

 

الهی من فدات بشـــــــــــــــــــــــــــــــم پتو جونم

عزیزم عیدت مبارک !

 

                                   اندر دل من مهــا دل افـروز تویی           یاران هستند لیک دلسوز تویی

 

                                 شادند جهانیان به نوروز و به عید            عید من و نوروز من امروز تویی

پتو یه نفره شده..

پتو یه نفره شده.. طوری نیس..
خب میخواسم فقط پریروز را بنویسم..
مانتو - تخت جمشید - کلاس (عجب کلاسی..) - نجف آباد - بازی برگشت.. ((:

نقش جهان..

بینی ۲ تا نیمه فوتبال بود دلم نیمد نیام ننویسم امروزا

کلاس کامپیوتر ! - آقا معلم  - خوش نویسی معین الکتاب - میدون.. اون بالا   - بداخلاقی بهانه گیری بوس  خونه

دیروز با هم بودیم..

دیروزم یه روز خوب.. یا بهتر بگم یه شب خوب..

با هم بودیم.. سعادت آباد- کلاس - ۴باغ - مجتمع پارک...

عزیزم خیلی دوستت دارم مهربونم :X

سلام عزیز دلم

خوشگله من

وای که چقدر تو خوب و مهربونی عزیزمممممم

دوستت دارم خیلی خوشگلم ! خیلی خانم نازم گلی 

آخ جون که تو را دارم و میتونم بهت امید داشته باشم

همه امیدم برای زندگی تویی گلم..

دیگه از اون خواب و فکر و خیالا نکن ! مطمئن باش تا همیشه باهاتم.. تا همیشه..

همیــــشه...

کاش آرزویی که کردی به وقوع می پیوست.. (شماره 1) L

پتو جونم تو خیلی مهربونی..

عزیزممممممممممممم

بیا جلو ببوسمت :*  :@

خیلی نازی گلم

خوشحالم که تو را دارم.. مرسی که همه این ها را لیست کردی.. تا همیشه تو ذهنمون میمونه.. تو پتو هم میمونه.. :*

LovetDaram

جمعه !

توی قاب خیس این پنجرها
عکسی از جمعه ی غمگین می بینم
چه سیاه به تنش رخت عزا
تو چشاش ابرای سنگین می بینم
داره از ابر سیاه خون می چکه
جمعه ها خون جای بارون می چکه
نفسم درنمیاد جمعه ها سر نمیاد
کاش می بستم چشامو این ازم بر نمیاد
داره از ابر سیاه خون می چکه
جمعه ها خون جای بارون می چکه
عصر جمعه به هزار سال می رسه
جمعه ها غم دیگه بیداد می کنه
ادم از دست خودش خسته
با لبای بسته فریاد می کنه
داره از ابر سیاه خون می چکه
جمعه ها خون جای بارون می چکه
جمعه وقت رفتنه موسم دل کندنه
خنجر از پشت می زنه اون که همراه منه
داره از ابر سیاه خون می چکه
جمعه ها خون جای بارون می چکه ...

 

عزیزم از اینکه عصری زنگ زدی دلم گرفته بود معذرت... خواب دیدم که اون برگشته! با این که خودمم میدونستم احمقانس به این دلیل ازت دلگیر بشم ولی... یه روزی خوب میشم !!

 

عزیزم عزیزم عزیزم

 

خیلی دوست دارم...

عزیزم عزیزم عزیزم

داشتم به این فکر می کردم که حالا رفتی بالا داری چیکار می کنی و مثل همیشه حسود خانوم بازیام داشت تراوشات می کرد که نزاشتی درست جون بگیره و یه تراژدی برای امشبمون بشه!! اس ام اس زدی که امروز توی تقویم ۲/۲ قمری - ۳/۳ میلادی - ۱۲/۱۲ شمسیه ..بیا یه آرزو کنیم بش برسیم... :*

گلم میشه این بار یکی نباشیم که بتونیم دو تا آرزو بکنیم؟!

 آرزوی اولمو که میدونی (هر چند که تو دیگه نمی خای به این آرزوم برسم ) آرزوی دومم اینه که اینقدر مهربون بشم که باهات مثل خودت باشم...

یادش به خیر ! عجب روزی بود..  مبارکه .. ۱۰/۱۲/۸۴

اوهوم واقعا یادش بخیر هم اون روز هم شب قبلش توی قبرستون و هم همه اون بهترین روزای عمرم که با تو گذروندم ..:x

 کاشان - شهر بازی - شب عید فطر - افطاری ماه رمضون - بسیج مسجد آپادانا - آرابو۲ - دکتر خلیلی - رستوران شهرزاد (بالا رو نیگا کن ) -  منار گز و ...  واااای یاد امتحانای پایان ترمم به خیر با چه فیلمی تمومشو برام پاس کردی و بعدش آرزو می کردم لااقل یکیشو بیافتم که فارغ التحصیل نشم!  حتی اون روزای که برام خاستگار میومد و باهم میرفتیم گل می خریدیم و ازم قول می گرفتی که عاقلانه فکر کنم منم می گفتم چشم و تو دلم به حرفات می خندیدم!!

روزای قشنگی بود بهشون که فکر می کنم به خودم حسودیم میشه...

وای سینم داره پر از اون دون دونای قرمز میشه چیکارش کنم؟! :)

عجب روزی بود :X

یادش به خیر !

عجب روزی بود..

مبارکه ..

۱۰/۱۲/۸۴

.

. آخر خط

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چشم.. میرم..

شد خزان گلشن آشنایی
باز هم آتش به جان زد جدایی

عمر من ای گل طی شد بهر تو
وز تو ندیدم جز بدعهدی و بی وفایی

با تو وفا کردم تا به تنم جان بود
عشق و وفاداری با تو چه دارد سود

آتش خرمن مهر و وفایی
نو گل گلشن جور و جفایی

از دل سنگت آه
دلم از غم خونین است
روش بختم این است

از جام غم مستم
دشمن می پرستم تاهستم

تومست از می به چمن
چون گل خندان از مستی بر گریه من

با دگران در گلشن نوشی می
من زفراغت ناله کنم تاکی؟

تو ونی چون ناله کشیدنها
من و چون گل جامه دریدنها

ز رقیبان خواری دیدنها

دلم از غم خون کردی
چه به گویم چون کردی

دردم افزون کردی

برو ای از مهر و وفا عاری
برو ای عاری ز وفا داری

که شکستی چون زلفت عهد مرا..
دریغ و درد از عمرم
که در وفایت شد طی

ستم به یاران تا چند
جفا به عاشق تا کی

نمی کنی ای گل یکدم یادم
که همچو اشک از چشمت افتادم

تا ها ها که ه هی بی هی هی تو بود
ا هه ز ع ه ه م خوهوهون دل من

آه از دل تو



گرچه ز محنت خوارم کردی
با غم و حسرت یارم کردی

مهر تو دارم باز

بکن ای گل با من
هر چه توانی ناز
هرچه توانی ناز
کز عشقت می سوزم باز