پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

چی بگم

 

 آرام  ِ  دل    مرا    بخوانید        بر مردم   چشم  من  نشانید
آوازه ی  عشق  من  شنیدید      اندازه ی  حسن   او    بدانید

ای  خوبان او چو  آفتابست       در جمله شما به او چه مانید

از  دور  در او  نگاه  کردن      انصاف دهید٬  کی   توانید؟

عشق اندوه وحسرتست وخواری      عاشق   مشوید   اگر   توانید

معلومه کی رفت...

معلومه کی رفت..

فقط بلدی حرف بزنی.. ادا آدم مظلوما را در بیاری.. شعر بخونی.. نشون بدی حالد گرفته.. اما من که میدونم چه خبره.. خوددم بهتر میدونی چه خبره.. هــــــی... طوری نیست.. فقط مطمئن باش همون طوری میشه که خودد خواسی.. میرم بعدم فراموشد میکنم.. بدون اینکه کارید داشته باشم..

 

نگرانم وقتی نیستی تو کنارم...

هنوز دوست دارم

هنوز دلم برات تنگه

هنوز همش به فکردم

هنوز...

برو مال بقیه باش

برو...

منم گم شدم

بد تمومش کردی خیلی بد...

قلب!

اینجا قلبی نشکسته...