پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

همینه که هست

سلام

اول بگم که هنوز خیلی دوسسد دارم دلمم تنگ شده حسابییییییییی

میدونم یه عالمه کار بد می کنی چون اون روزا که متعهد بودی چیکا می کردی که... ولی عشقت بازم تو دلم هس

صوب تا حالا خیلی با خودم کلنجار رفتم که بت زنگ نزنم

تو ام که اصلا منو یادت نیس

رفتی تهران عروسی بازی

دیشب از حرفت ناراحت شدم اما بعید میدونم خودت حتی فهمیده باشی

الان یک ماهه همو ندیدیم!!

اصلا باورم نمیشه مایی که هر روز با هم بودیم الان اینهمه دوریم....

هر جا میرم بات خاطره دارم

حتی یه جاهای خیلی معمولی

تموم خیابونا

پارکا

همه جا

به اینا که فکر می کنم میخام خفه ات کنم

چون میدونم عین خیالت نیس

و فقط منم که دارم از بین میرم

شایدم اشتبا می کنم

نمی دونم

به هر حال ظاهرا به اون دوستی معمولی که هدفمون بود داریم میرسیم..

این یکی دو ماه هر روزش برام سخت گذشته

ولی وقتی فکر می کنم میبینم اینجوری بهتره

تو انتخابتو کردی

نتیجه گیری خیلی سادس

.

.

.