پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

پیک نیک

امروز روز خوشگلی بود اینقده بم خوش گذذذذذذذشت که خدا می دونه.. ساعت ۳و یه خورده رسیدم سر کوچتون اومدی پیشم و با هم رفتیم مسافرررررت وای که چقدر خوب بود فرار از خانه تو یه روز بهاری اونم با پتو جونم.... 

رودخونه

پل بابامحمود 

سرفه

اشترجون

تونل

ذوب آهن 

درچه 

کباب درختی

...

بای بای

دوسد داررررم

کم دوستت دارم..

خیلی ازت ناراحتم... خیلی.. یه کم به رابطه مون فکر کن.. داری تمومش میکنی

 

 

مرا چون نی درآوردی به ناله !

بیا ساقی می ما را بگردان ............................ بدان می این قضاها را بگردان
قضا خواهی که از بالا بگردد ............................. شراب پاک بالا را بگردان
زمینی خود که باشد با غبارش ...................... زمین و چرخ و دریا را بگردان
...........................................
بده می گر ننوشم بر سرم ریز ............................. وگر نیکو نگفتم ماجرا کن
مرا چون نی درآوردی به ناله ..................... چو چنگم خوش بساز و بانوا کن
همیزاید ز دف و کف یک آواز .................. اگر یک نیست از همشان جدا کن
حریف آن لبی ای نی شب و روز ........................ یکی بوسه پی ما اقتضا کن
خموش از ذکر نی می باش یکتا .................... که نی گوید که یکتا را دو تا کن

نی با دل خرم زن !

گر عارف حق بینی، چشم از همه برهم زن
چون دل به یکی دادی، آتش به دو عالم زن
هم چشم تماشا را، بر روی نکو بگشا
هم دست تمنا را، در گیسوی پر خم زن
هم نکتهً وحدت را، با شاهد یکتا گو
هم بانگ انا الحق را، بر دار معظم زن
گر تکیه دهی وقتی، بر تخت سلیمان ده
ور پنجه زنی روزی، در پنجهً رستم زن
گر دردی از او بردی، صد خنده به درمان کن
ور زخمی از او خوردی، صد طعنه به مرهم زن
چون ساقی رندانی، می با لب خندان خور
چوی مطرب مستانی، نی با دل خرم زن

فروغی بسطامی

امشب یدونه دروغ گفتم!

سلام پتو جون

من خوبم تو خوبی؟

.

پیتزا پنیر تنها خوری خوب بود؟ نوش جونت عزیزم

.

امروز رفتیم کلاس نی! الهی که بتونیم موفق بشیم..

از رودخونه یه عالمه عکس گرفتم! پسر خوبی باشی نشونت میدم

.

عزیز دلم داره مشقای فلش می نویسه.. خسته نباشی!

.

یعنی میشه فردام همو ببینیم؟

میشه؟

من دوس دارم دوباره برات مهم باشم..

<><><><><> TAGH <><><><><>

آره هیچ کاری که از من باشه بد نیست ! چون ظرفیتشا دارم ! ولی تو کوچیکترین کاراتم بده چون بی ظرفیتی ! البته دیگه برای من بد از طرف تو معنی نداره ! هر کاری می خوای بکن ! برام مهم نیس ! شاد باشی !‌!!!

روز سبزت چطور بود؟

چطور باید این حرفتو باور کنم؟ تو کار بد نمی کنی؟!! حتما هیچ کاری که از جانب تو باشه به نظرت بد نمیاد..

منو باش که به یه چیزای بی اساس دلمو خوش می کنم و تو چه راحت همه چیو خراب می کنی و لذتشو می بری.. 

امروز از ۶ صوب منتظر بودم زنگ بزنی بگی قرارو بیام.. ولی بی معرفت تر از اونی بودی که فکر می کردم.. البته شاید اصلا جای من نبوده.. شاید با حضورم خیلی از برنامه هات خراب میشدن.. خودتم میدونی که راحت میتونستم بیام.. عکس العمل توام از اینی که بود بدتر نمیشد.. منتها خاستم بازم تحت فرمانت باشم شاید خجالت بکشی ولی دلت زیادی سیاه شده من توش جا نمیشم دیگه.. 

میدونی چیه؟! من که دیگه شناختمت ولی خوشحالم که تو این ماجراها خودتم خودتو بهتر میشناسی..
امیدوارم دوستای جدیدت بتونن روحیتو عوض کنن و اونطوری باشن که تو رویاهاته... من که نتونستم!

مغزی خر خوش مزه س؟ من تالا نخوردم

اااا الان بم گفتی سلام بشون برسونم

ولی خودد گفته بودی

خودت گفتی کار بد نمی کنی پس دلم باید آروم باشه اگه نه مغز خر خوردم

طوری نیس ! حتما خوردی دیگه !

کاری باری ! الان گفتی ! D:

خوابم میاد.. پس کی بریم بخوابیم ! دلم می خواد ! چی کار داری؟ فری سل کردی؟ باختی؟‌ ببر پس ! یالا ! باریکلا !‌ شادی ندارد آن که... خب بسه دیگه نصبی شویه !‌ تازه خوندنش گرفته س برو عامو دنبالی کارد ! حال و حوصله داریا !‌ اااا خب چی چی بنویسم؟‌جمله عشقولانه م نیمیاد حالا ! حالا وایسا گنا داری یه چیزی بنویسم ! هان ! فمیدم !

خبی؟