پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

:-<

سلام پتو جونم
خوبی عزیز دلم؟
من چیطورم؟ منم مرسی
بد نیسم دلم گرفته فقط.. گریه نیمیکونم ولی تو دلم بغضه.
فکر کنم خیلیم گرفته. اونقدر که دانشگا نرفتم باز...
چرا؟؟؟؟ خب دلیل زیاد داره..
مهمترینش این که اون که دوسش داشتم رفت.. دیگه رفت.. رفت به سلامت.. ایشالا همیشه موفق باشه. شاید اینطوری زندگی بهتری داشته باشه ، من که بدشا نیمیخام.. دیگه تا از آدم و شرایط زندگی این مدلی خسته میشه نیمیشه که جلوشا گرفت..
دلیل بعدیش اینه که هول دارم.. که یعنی داره چیکار میکنه.. میدونم داره کار بد میکنه. ولی اصلا مگه دیگه کار بد معنی داره؟ کار بد مال وقتیه که با هم بودیم.. نه تا نیستیم. پس باید دلما عادت بدم و دیگه بهش نگم کار بد. شاید یه اسم دیگه داره کاراش. کار معمولی. کار خوب. زندگی. نمیدونم. باشه. اینطوری دوست داره کاریش نیمیشه کرد دیگه.
راستی کاشکی میدونسم کی میره کوجا.. چیکار می کنه. بعد نیام بفهمم صبحا میرفته پل خواجو و من... :(
نیمیدونم.. دیگه اون که تو قید و بند نیست.. باشه.. اصی اینا به من چه ربطی داره.
طوری نیس...

من رفتم دیگه
میرم مسجد شیخ لطف الله..
بهترین جا تو دنیا برام..

پتو جونم باز خوبه تو هستی تا تنهام بیام پیشت..
خدافظ پتو جونم

نظرات 3 + ارسال نظر
کلیک کن تو قلب من سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من
http://www.iranmaxim.mg-blog.com
وبلاگهای +/- جایزه 800 دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

پتوت پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ

پتو جونم باز خوبه تو هستی تا تنهام بیام پیشت..

قربونت برم عزیز دلم اصلا پتومونا برا همین سازیدیم دیگه.. ایشالا دیگه اونطوری نشیم ولی خیلی خوبه که اینجا رو داریم خصوصا برای وقتایی که یه حرفایی رو نمیتونیم مستقیم به هم بگیم!

[ بدون نام ] جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ق.ظ

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد