پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

پسر خوب دوست دارم :*

پروردگارا از عشق امروزمان چیزی برای فردایمان باقی بگذار....  

به اندازه یک نگاه.... 

به اندازه یک لبخند.... 

تا به یاد داشته باشیم که روزی عاشق هم بودیم.... 

 

 

الان خیلی با هم خوبیم! به نظرت چقد دوام داره؟ 

من که خیلی خوبمه و آرومم...  

کاش تا همیشه همینطور بمونیم... 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ق.ظ

امیدوارم همینطور بمونه...

پتو شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ب.ظ

هیچی!

پتو سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ

آره هیچی! همه چی تموم شد اما یادشم برام دوس داشتنیه.. تموم خاطراتمون حتی بداش! اما کاشکی قولتو نمیشکوندی....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ق.ظ

:(

[ بدون نام ] شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

من دیگه هیچی بت دروغ نمیگم حتی هر کار بدی ام که بکنم
این به خاطر خودمه نه تو

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ

راسی یه سر سوزن لیاقت نداری!
ارزشد بم ثابت شد...
دلم برا خودم سوخته

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ

یعنی واقعا روزی عاشق هم بودیم؟!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد