پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

باشه..

سلام

هستی ولی جواب نمیدی

باشه طوری نیس

فقط مواظبی خودد باش کاری بدم نکون .

 

خدافظ

باشه

امروزم رفتیم شیطونی کردیم

دمی مدرسه مون !‌

دوسد دارم

امروز - رفتی دنبالی اون و همه ش باش بودی و گفتین و خندیدین !

سلام

امروزا یادم نمیره ! اینجام مینویسم که یادم بمونه.. چون همیشه کار بدا را یادم میره ! اما این بارا نه !

امروز روزی شیرینی آقای دکتر بود ‌!

تو هم رفتی دنبال اون و همه ش با اون بودی ! و پیشی اون بودی !‌ در صورتی که به من قول داده بودی!‌ میدونم حرفامونا زدیم ولی اینجا مینویسم که همیشه یادم بمونه.. دیگه م نمیام بت لووه بزنم اینو مطمئن باش !‌ حرفامونا همه شا یادد رفت ! قرار بود پلوم بیشینی ! رو زانوم ! اما تو کوجا بودی من کوجا ! اینا یادم نیمیره !‌ فکر کردی ندیدم چقدر خوشد بود و همه ش می خندیدی؟ دیگه یا این رابطه تموم میشه یا دیگه تو میایی میگوی با هم باشیم !‌ من باد مشکلی ندارم ! ولی تو امروز گفتی خدافظ برا همیشه !‌

منم همون میشم که بودم ! تو این طور خواستی !

اشتبا کردی جونم!

 

شاد باشی J

عنوان؟ چی چی بگم والا.. عنوان نیمیخواد..

یادد بیاد
پستادا بوخون
اون موقع که انقدر نق میزدی، انقدر ازم گله می کردی، بیبین مشغولی چه کاری بودی..
چی چی بگم... هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی !

با اینکه تابسونه ولی پتو بازی خیلی میچسبه..

سلام
رفتیم باغ رضوان ، شیطونی ! دیگه این مدلیشا ندیده بودم :)

عزیزم اومد پیشم..

سلام گلم

دیروز خیلی خب بود

بعد از یه عالمه وقت که بام قهر بودی اومدی پیشم.. خیلی گلی و خیلی دوسد دارم  عزیزمی تو خیلی نازی.. مهربونم  رفتیم شیطونی تا بیرون شهر تا چرم..ن و بعدم از اون ور تا هف.ون و مسجد خرابه تو هف. .ویه !  شیطونی هم کردیم !

دوسد دارم هزار تا پتو جونم خوشگلم

در دل و جان خانه کردی.................هر دو را ویرانه کردی

خیلی دلم گرفته.. میخام بات حرف بزنم میگی گم بای.. نمیخام گله کنم فقط حرفای معمولی.. بیا پیشم.. الان بت نیاز دارم..

فردا جشن تولدته مبارک باشه.. روز تولدت که رفتیم نطنز یکی از بهترین روزای با هم بودنمون بود.. فردا هم بدون من بهت خوش بگذره.. مواظب خودت باش..

تو در شب تولدت به شعله کوچ میکنی

به چشم من که میرسی فقط سکوت میکنی

اگر کسی در دل توست بگو کنار میروم

گناه کن به جای تو بر سر دار میروم