پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

روو

خیلی پرروی

رفتم که رفتم..

از برت دامن کشان
رفتم ای نا مهربان
از من آزرده دل
کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

 

از من دیوانه بگذر
بگذر ای جانانه بگذر
هر چه بودی هر چه بودم
بی خبر رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

 

شمع بزم دیگران شو
جامه دست دیگران شو
هر چه بودی هر چه بودم
بی وفا رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

 

بعد از این بعد از این
کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو
می نمی نوشم که مستم
با دل دیر آشنا
گشتم از دامت رها
بی وفا بی وفا بی وفا
رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

دوستت دارم تا آخر عمر.. ولی برو..

عاشقم بر لطف و بر قهرت به جد
وین عجب مــن عاشق هر دو ضد


 

.. برو، که هر که نه یار من است بار من است ..

...

 

اگر هزار غمست از جفای او بر دل
هنوز بندۀ اویم که غمگسار من است


درون خلوت ما غیر در نمی گنجد
برو، که هر که نه یار من است بار من است


...

حلالیت..

سلام

پتو.. من میخوام ازت خدافظی کنم

برای همیشه..

کاریم به این دعوا ها ندارم..

فقط یه سوال..

حلالم میکنی؟

الان دارم ازت حلالیت میطلبم اگه میکنی که مرسی اگه نه بهم بگو چکار باید بکنم؟

ممنون..

همیشه موفق باشی..

منتظر جوابم.. بعدش دیگه برا همیشه از زندگیت میرم بیرون.. لطفا جواب بده که مجبور نشم اس ام اس بزنم..

از راست نرنجیم ولی...

آره برو

برو راحت راحت زندگی کن

هر جوریم که دلم بخاد زندگی می کنم لزومی به راهنماییات نیست کوچولو...

از اول هم همینطور بود.. میدونم چقدر حرف هام و خواسته هام برات مهم بود..

بهت گفته بودم که چون ازم بزرگتری اینطوری.. بهت ثابت شد.. باشه من کوچولو..

فقط دنبال بهانه هستی.. فقط..

اون دفعه پیش هم به خودت ثابت شد که من دنبال بهانه نیستم و نبودم خودت هم تایید کردی.. همونطور که تا قول دادی دیگه آدم بشی باز قبول کردم اگه دنبال بهانه بودم همون دفعه هم ..

همین حالا میدونم چیکار میکنی.. همه اون کارهایی که توی این چند وقته انجامشون میدادی با این تفاوت که اون موقع دردسر من را داشتی.. الان بی دردسر..

ایشالا همیشه شاد باشی.. ایشالا حتی یه روز بد هم دیگه تو زندگیت نباشه..

من اگر خوبم اگر بد ، تو برو خود را باش

 

مطمئن باش که دیگه بر نمی گردم... هر جوریم که دلم بخاد زندگی می کنم لزومی به راهنماییات نیست کوچولو... 

خیلی بچه ای یه کم به کارات و طرز برخوردات فکر کن! هیچ احمقی نمی تونه تحملت کنه...

 

 

-= خزان عشق =-

شد خزان گلشن آشنائی
باز هم آتش به جان زد جدائی

عمر من این گل طی شد بهر تو
وز تو ندیدم جز بد عهدی و بی وفایی
با تو وفا کردم تا به تنم جان بود
عشق و وفاداری با تو چه دارد سود
آفت خرمن مهر و وفایی
نوگل گلشن جور و جفائی
از دل سنگت... آه
دلم از غم خونین است
روش بختم این است
از جام غم مستم
دشمن می پرستم
تا هستم

تو مست از می به چمن
چون گل خندان از مستی بر گریه من
با دگران در گلشن نوشی می
من ز فراقت ناله کنم تا کی؟

تو و نی چون ناله کشیدن ها
من و چون گل جامه دریدن ها
ز رقیبان خواری دیدن ها
دلم از غم خون کردی
چه بگویم چون کردی
دردم افزون کردی

برو ای از مهر و وفا عاری
برو ای عاری ز وفاداری
که شکستی چون زلفت عهد مرا
دریغ و درد از عمرم
که در وفایت شد طی
ستم به یاران تا چند
جفا به عاشق تا کی؟

نمی کنی ای گل یکدم یادم
که همچو اشک از چشمت افتادم
آه کی میایی تو با من
از غمت خون دل من
آه از دل تو
گرچه ز محنت خوارم کردی
با غم و حسرت یارم کردی
مهر تو دارم باز
بکن ای گل با من
هرچه توانی ناز
کز عشقت میسوزم باز

.. برو ..

سلام

برووووووو... برو آدم بد..

الان بهتر جواب سوالت را گرفتی که چرا امروز انقدر بداخلاقم.. چرا انقدر باد قهرم..

برووو.. بازم بهت ثابت شد که نمیتونی آدم باشی.. باز با اینکه قول داده بودی اینطوری نری رفتی.. برو دیگه هم بر نگرد.. برو..

برو با هر کی دلت می خواد لاس بزن.. دیگه عادت کردم.. اما نمی تونم تحمل کنم.. پس برو..

برووووووووووووووووووو

برو با همه باز آشنا باش.. برو با هر کی دلت میخواد چت کن.. برو تو هر جایی که انقدر نرفتنش برات سخت بود تو این مدت.. برو.. فکر کردی نمیشناسمت که الان زود میری همونجا؟ منتظری همچین وقتی بودی.. حالا هم برو.. برو... برو پیشی همونا که لیاقت تو را دارند.. برو.. هیچی نگو فقط برو.. برو با مغازه دارا دوست شو.. فکر کردی نمیفهمم تا باشون دوست میشی چقدر بت تخفیف میدن؟ نمونه ش همون روسری فروشه.. دیگه بهم ثابت شد.. برو.. برو دیگه من باهات نیستم که نگران باشی.. نگران کثافت کاریات که الان ضایع میشه.. برو.. برو ایشالا یه روز بهت ثابت بشه کی لیاقت کی را نداشت.. برو تو که شیکستن دلم برات انقدر عادی شده.. توی که تا بهت میگم میخندی و میگی دلی شومام که دم و دیقه میشکنه.. برو.. برو تا یه روز معنی دوست داشتن را بفهمی.. برو دیگه هم بر نگرد.. زنگ نزن.. sms نزن.. هیچی بروو

هیچی نگو فقط برو..

...

هر آن که جانب اهل خدا نگه داردحدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوستدلا معاش چنان کن که گر بلغزد پایگرت هواست که معشوق نگسلد پیمانصبا بر آن سر زلف ار دل مرا بینیچو گفتمش که دلم را نگاه دار چه گفتسر و زر و دل و جانم فدای آن یاریغبار راه راهگذارت کجاست تا حافظ خداش در همه حال از بلا نگه داردکه آشنا سخن آشنا نگه داردفرشته​ات به دو دست دعا نگه داردنگاه دار سر رشته تا نگه داردز روی لطف بگویش که جا نگه داردز دست بنده چه خیزد خدا نگه داردکه حق صحبت مهر و وفا نگه داردبه یادگار نسیم صبا نگه دارد

میدونم چقدر دوستم نداری..

 

نمیشنوی صدامو


نمی بینی نگامو


دلم هواتو کرده


چرا نداری هوامو


مگه دوستم نداری


چرا تنهام می زاری


چرا نمی شنوی تو صدای گریه هامو


اگه منو دوستم داری


همین حالا حالا بگو


مگه دوستم نداری


چرا تنهام می زاری  

زیارت قبول :*‌ خوش اومدی :X

خوش اومدی گلم

زود بیا پیشم فدات شم

 

***

امید جانم‌ زسفر باز آمد

شکر دهانم‌ ز سفر باز آمد

 

عزیز آنکه‌ بی‌خبر

به‌ ناگهان‌ رود سفر

چو ندارد دیگر دلبندی

به‌ لبش‌ ننشیند لبخندی

 

چو غنچه‌ سپیده‌ دم

شکفته‌ شد لبم‌ ز هم

چو شنیدم‌ یارم‌ بازآمد

چو شنیدم‌ یارم‌ باز آمد

***

 

 

زیارتت قبول گلم:*