پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

عنوان نداره..

سلام

آخر بی معرفتایی پتو جونم. من دقیقا شب عید بهت زنگیدم. با اینکه جنگمون بود حسابی. ولی تو گوشی را بر نداشتی. اومدم نت بات حرف زدم ولی چیزی جز فحش نصیبم نشد. حالام که گذاشتی رفتی.. ولی دیگه اینا را نگو.. من با تموم جنگی که داشتیم باز بهت زنگیدم و ... ! اما نتیجه ش چی شد. خیلی بی معرفتی پتو جونم. منت نیست وظیفه بوده ولی کاش می فهمیدی به خاطر تو و به خاطر رابطه مون به جا اینکه با بقیه بریم فقط تو را بردم مسافرت. کاشکی یه ذره این یه هفته ما می دیدی.. منت نیست و وظیفه بوده ولی جوابش چی بود؟ مرسی واقعا مرسی پتو جونم که جواب تمام خوبیا را با غرور و غد بازی دادی. واقعا ممنون.

پرحرفی کردم. خدافظ

عیدت مبارک! من دیگه آبی نیستم..

دو سال پیش همچین شبی برای اولین بار اومدم خونتون.. و امشب تو با دوستای تازت میری قرار پیاده روی.. نمیخام گله گی کنم ولی کاش لااقل برای یه همچین مناسبتایی ارزش قایل می شدی.. میدونم رابطمون تموم شده ولی دلامون که نمردن....

خیلی دارم اذیت میشم ولی باید باید باید تحمل کنم.. بعد از نماز صوب میخاستم برم دم آب دلم نیمد یعنی ترسیدم.. گفتم برای نماز ظهر میرم مسجد شیخ به یاد تو ولی بازم نتونسم.. کاشکی منم میتونسم به این تناگیام عادت کنم

بد

دارم کارادا میبینم  هر کاری دوس داری بکن

نامردم خوددی و همه جوند..  اینارم برا اینکه کم نیاری باید بوگوی

بی آبرو

یگ کارای بدی نشوند بدم حاااااااال بیای..

دیگه ام گوه می خوری بیای برام عر بزنی آ نامردیدا تابلو تر کنی.. نامرد نامرد نامرد

.

.

پتـــو

دیروز اومدی پیشم. خیلی چسبید ! روزه خوره !‌ پتو شدیم !‌ خیلی عالی بود ! مرسی گلم دوسد دارم.. امروزم خیلی خوب بود.. کلی پیشد خوابیدم امومزاده !‌

To Bia To

امروز پیش از ظهر بعد از یه عالمه روز قهر و دعوا و نسبتا تو مرز جدایی قرار گذاشتیم با هم حرف بزنیم و اگه شرایط مناسب بود توافق کنیم!!

سر کوچه آقای پتو که رسیدم اس ام اس زدم که بیا بیرون.. آقا فرمودن تو بیا تو!!!

فکر کردم منظورشون توی کوچس! رفتم نزدیکتر و زنگ زدم به آقا! گف بیا خونمووووووون!!!!!!!!!

وای از دست این پسره...

در مجموع به این نتیجه رسیدم که اگه آسمون زمین بیاد زمین بره آسمون ما بازم با هم می مونیم و هیچی نمی تونه جدامون کنه! آره اینجوریاس..

:(

من غصه مه.. پس چرا این همه هستی اینجا؟ پس چیکار می کنی؟‌فکر می کنی نمیفهمم؟ هی میری تو کلوبای دیگه پست میزنی که منا خورد کنی :(

باشه خوبه.. داری به هدفت میرسی :(

کار بد نمی کنم اینو تو سرت فرو کن

در ضمن تو حق نداری دانشگاتو نری

اگه هر کاریدا بتونم ببخشم این یکیا نه..

........

چقدر خوشده..

ایشالا همیشه همینقدر خوش باشی...

:-<

سلام پتو جونم
خوبی عزیز دلم؟
من چیطورم؟ منم مرسی
بد نیسم دلم گرفته فقط.. گریه نیمیکونم ولی تو دلم بغضه.
فکر کنم خیلیم گرفته. اونقدر که دانشگا نرفتم باز...
چرا؟؟؟؟ خب دلیل زیاد داره..
مهمترینش این که اون که دوسش داشتم رفت.. دیگه رفت.. رفت به سلامت.. ایشالا همیشه موفق باشه. شاید اینطوری زندگی بهتری داشته باشه ، من که بدشا نیمیخام.. دیگه تا از آدم و شرایط زندگی این مدلی خسته میشه نیمیشه که جلوشا گرفت..
دلیل بعدیش اینه که هول دارم.. که یعنی داره چیکار میکنه.. میدونم داره کار بد میکنه. ولی اصلا مگه دیگه کار بد معنی داره؟ کار بد مال وقتیه که با هم بودیم.. نه تا نیستیم. پس باید دلما عادت بدم و دیگه بهش نگم کار بد. شاید یه اسم دیگه داره کاراش. کار معمولی. کار خوب. زندگی. نمیدونم. باشه. اینطوری دوست داره کاریش نیمیشه کرد دیگه.
راستی کاشکی میدونسم کی میره کوجا.. چیکار می کنه. بعد نیام بفهمم صبحا میرفته پل خواجو و من... :(
نیمیدونم.. دیگه اون که تو قید و بند نیست.. باشه.. اصی اینا به من چه ربطی داره.
طوری نیس...

من رفتم دیگه
میرم مسجد شیخ لطف الله..
بهترین جا تو دنیا برام..

پتو جونم باز خوبه تو هستی تا تنهام بیام پیشت..
خدافظ پتو جونم

* رفتی عزیزم.. به سلامت *

سلام عزیزم

نمیدونم چی بگم. من این بار تقصیر نداشتم. اگه میخوای بری ، برو.. به سلامت..

دیروز دیگه اون رودا گذاشته بودی. هر چی کاری بد تو این چند وقته بود و بد گفته بودما همه را با هم کردی. حتما میخواستی همه چیز تموم بشه دیگه. بعدم که اونطور بام حرف زدی تو تلفن تقریبا مطمئن شدم. منم دیگه مزاحمت نمیشم که اون طوری بم فحش ندی.

من تا اونجای که تو چیزی نگفته بودی چیزی بد نگفتم و همه حرفام با ۳ تایدون بود ولی تا جلو همه بم میگوی (هر کاری دلمون بخواد میکنیم) منم میگم بیخود.. هر وخ خواسین اینطوری، تنهای بیایین نه با بقیه. چیزی بدیم بد نگفتم !‌ گفتم باید هماهنگ باشین که راسم گفتم. چون کفریم کرده بودی.

مهم نیست.. مهم این بود که دیگه نمیخوای. حرفی نیست.

نیگران نباش منم دیگه نیمیام اونا را بد بگم و به قولی خودد گول زدن و ...! مطمئن باش..!

میدونم از این به بعد باید خیلی بیشتر از دیروز شاهد کار بد ازت باشم. امیدوارم خدا بم توانشا بده که بتونم به خودم مسلط باشم و عکس العملی نشون ندم به کارات. (نمیگم قدرت بدد برام مهم نباشه، چون غیر ممکنه)

در ضمن من درسته درستم. توی که نیاز به اصلاح داری هر چند بی فایدس..

خدافظ عزیزم

عخشم عزیزم من رفتم..

دیدی امروزو؟ دیدی بت گفتم نمی خام دیگه گولتو بخورم آ تو درست بشو نیسی؟ دیدی میدونسم؟ دیگه نیا بگو قول میدم.. توبه گرگ مرگه.. تو عوض بشو نیسی.. دیگه ام هیچ نیازی به گذشت نیس.. میخام نبخشیم... منم دیگه نمی بخشمت کارت زیادی بد بود مدیر! مهم! از خود راضی...!

هنوزم دوست دارم و دوریت برام سخته ولی حماقت دیگه بسه.. دعا می کنم خدا قدرتشو بم بده که منم مثه خودت شم.. لیاقت منو نداشتی..

گاهی با نگات با اون گریه هات محشر می کنی ولی دیگه نه... بای

.

.

.

هر وقت که خواستم با تو بسازم
با من نساختی
بازی زندگی رو آخر
تو بودی باختی

http://www.iransong.com/g.htm?id=19204