پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

دوسد دارم:*

سلام

الان رفتی پیاده روی و من اینجا تنهام.. بات حرف زدم ولی بازم دلم تنگ شده.. تازگیا دوس دارم همش پیشم باشی.. اینجوری خیلی دلم آرومه..

دیشب یه تصادف بد کردیم.. همش تو این فکرم که نکنه واقعا دل زهرا رو شیکسیم و آه کشید که این بلا سرمون اومد.. ولی آخه خیلی بی انصافیه که خودشو تو عشق من شریک می دونه.. کاشکی اینو بش میفهموندی.. یه وقتایی که یادم میره اونم هست خیلی آرومم خیلی زیاد.. ولی وفتی یاد اون هس همه چی خراب میشه.. دیونه میشم.. تو رم اذیت می کنم.. نمی دونم چرا دارم اینا را میگم.. اونم اینجا!

دوس دارم اگه واقعا نمی تونم نیازاتو برآورده کنم بم بگی...

مسافرت خوش بگذره گلم.. :-*

سلام

خوشگلم رفته مسافرت.. ما هم فردا پیک نیک..

دیروز با هم دوست شدیم و هم دیگه را دیدیم عصر.. خدا را شکر که دیدمت..

یادش به خیر چه قدر خوب بود !‌ هم پیتزا خوردیم هم سفت بغلت کردم و فشارت دادم و هم بوس سفت !

مواظب خودت باش.. زودی برگرد عکسای قشنگ بیگیر

  LovetDaram 

خوش باشی

تقریبا دو سه هفته اس با هم خیلی خوبیم و الان دوباره حس می کنم ازم خسته شدی.. دیگه ام به احساسم ایمان دارم..

دیشب رفتیم جشن امام زمان.. مرسی که بردیم ولی یه عالمه حرف بد بم زدی که نمی تونم حظمشون کنم.. دوباره م با اون دختری که به اس ام اساش می خندی صمیمی شدی.. اینقدر حرفاش برات مهمه که از اون شب که گفت تل پایین اشغاله دیگه شبا یا زنگ نمی زنی یا تو نت شب بخیر میگی یا یه سوت حرف میزنی و میگی خوابم میاد بای می کنی.. بت میگم بام خوبی میگی از این سوالا نداریم دیگه.. هر چیه دیگه ام مربوط به رابطمون بپرسم جوابای آسمونی میدی.. خب من اینطوری نمی تونم...