پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

لوس

ته که نوشم نه‌ای نیشم چرایی

                                          ته که یارم نه‌ای پیشم چرایی

ته که مرهم نه‌ای بر داغ ریشم

                                          نمک پاش دل ریشم چرایی

 

ببین خودت نمیخای با هم باشیماااا.. باز نیای بگی نمکدوندا شیکوندما

ببخشید، شما؟

خب دوس ندارم

نه، اصی حرفی ندارم بنویسم

مگه زوره؟

don't disturb me! tnx

نمیدونم کجای این دنیام!! خیلی حرف زدیم ولی بازم فقط تویی که باید تصمیم بگیری... قول میدم عروسک خیمه شب بازیه خوبی باشم نافرمانیم نکنم.

 

تنها رها در بیکران

هیچ تکیه گاهی نیست

در وحشت و در اضطراب

بی همراهی تو

پر کاهی بر طوفان سوار

بی تو کاش تنها بودم فقط

بی تو هیچم هیچ

تکه سنگی رها در کهکشان

نه سمتی برایم هست

نه سویی دل بدان دارم.

آشفته وپریشانم.

تو مرا در یاب ای هستی بخش

ای آنکه تو همه حقیقت من و مایی

گاهی که فراموشت کنم

بزرگواری تو مرا در یابد.

باید بگویم که

بار الها یک لحظه مرا از خود غافل مساز

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا.

فال روزت چیه؟

*امروز :: گذشته را باید فراموش کرد و خود را وقف آینده نمود. کسی که خود را دریای توهم و پندارها غرق می سازد. بهترین فرصت های زندگی را از دست خواهد داد. سعی کن واقع بین بوده و قضاوتی منطقی داشته باشی.
تو این یکسال و یکماهی که اینجا میام هیچ وقت حس الانمو نداشتم... خیلی تنهام ولی این تنهایی شرف داره به اون خفت...

پتوی پست

آره فقط وقتی دعوامون میشه بیا اینجا سر بزن.. بیا تحدید کن.. بیا بگو درسد می کنم!! نه عزیزم بد جور خرابم کردی دیگه نمیتونی درستم کنی ..

چرا انتظار داری حرفادا باور کنم؟ هان؟ وقتی زنگ میزنی بات حرف میزنم بعدش میگی جلو دخترا آبرومو بردی.. آبروت میره اینطوری؟ اینقدر مایه سرشکستتم؟ مگه چقدر وقته باشون آشنا شدی که اینهمه برات ارزش دارن؟ مگه اونا کی ان که من نیستم؟ تازه میگی همه اونا تو حاشیه بودن و تو اصل بودی!!!!!!!!!!  شکلم شکل احمقاس؟!

یادد میاد میگفتی اون کثافتا دلشون پاکه خوشگلن فلانن بهمانن دوسشون داری؟ یادده چقدر منو تحقیر کردی به خاطر اون عوضیای غریبه؟ فکر کردی برام راحت بود که بم میگی بت اس ام اس و زنگ میزنم به شرطی که کاری به کارم نداشته باشی و چیزی ام به اونا نگی..اس ام اس و زنگ اینجوریت از هزار تا فوش برام سخت تر بود ولی ذلیل بودم احمق بودم به خاطر توی کثافت ارزش خودمو به هیچ میرسوندم بعدم پیش خودم می گفتم دوسش دارم اشکال نداره خودما خراب کنم.. باید صبر کنم تا درست شه..

دیشب میگی حال می کنی وقتی حال من گرفتس.. امشب تازه تحدیدم می کنی که از فردا دیگه اونی که دلش براد میسوخت و همه جوره بات بود و به همه سازد میرقصید  نیستم و منتظر یه .. دیگه باش!!! خیلی وقته تو این مرحله جدید زندگیمم... خودت نمیبینی چقدر عوض شدی: بداخلاق - اخمو - بهونه گیر - مغرور - از خود راضی - پست - منت بزار - دروغگو.... نمیبینی چه به روزم اوردی نمیفهمی رابطه شبانه روزیت با اینهمه دختر چه به روز دوستیمون اورد.... میدونم بت بر میخوره اینا رو میگم.. بیخیال نشنیده بگیر من دیگه تا همیشه حرفامو میگم

بعدشم خیلی رو داری که میگی دلتو من دزدیدم خیلی.............................. این دل بزرگت دیگه به درد من نمیخوره ارزونیه خودت و بقیه!

دوستت دارم مثل یه دوست و امیدوارم همیشه موفق باشی مواظب خودت باش (منظورم اصلا این نیس که دختر بازی نکن فقط سلامتیت رو میگم ) شب و روزات بخیر بای

 

ریشادا برو بزن... دوسد ندارم!

مغرور - از خود راضی - سری خود معطل - منت بزار - دماغی فیل - شاهین شهری باز - پست ... باید از دلم دراری بی ادبیاداااااااا

من که تو سری خورد نیستم پررو..  

.

.

.

:-s

عادت کردم..

عیدت مبارک پتو جونم

با هم رفتیم خانه سالمندان! همچنان رو اعصابت راه میرم و اذیتت می کنم... ولی خودت که دیگه میدونی چقدر دوستت دارم 

گوشیتم که از ظهر تا حالا خاموشه به سلامتی ...

کجایی..

کجایی در شب هجران که زاری‌های من بینی چو شمع از چشم گریان اشکباری‌های من بینی
کجایی ای که خندانم ز وصلت دوش می‌دیدی که امشب گریه‌های زار و زاری‌های من بینی
کجایی ای قدح‌ها از کف اغیار نوشیده که از جام غمت خونابه خواری‌های من بینی
شبی چند از خدا خواهم به خلوت تا سحرگاهان   نشینی با من و شب زنده‌داری‌های من بینی
شدم یار تو و از تو ندیدم یاری و خواهم که یار من شوی ای یار و یاری‌های من بینی
برای امتحان تا می‌توانی بار درد و غم بنه بر دوش من تا بردباری‌های من بینی

TAGH

سلام عزیزم

میدونم خوبی

الان با هم بیداریم.. من دارم کور میشم ولی تو میگی که راحتی!

اومدم اینجا که بگم دوسد دارم و مرسی که بعد از یک هفته کوفتی برگشتی پیشم

شب بخیر تا صوب بای بای

بی معرفتی عزیزم

خودت که منو یادت نیس.. من که زنگ میزنم چرا رجکت میکنی؟

میرم از شهر تو با یه کوله بار از خاطره...

سلام!

چطوری؟

جوجوت خوبه؟ خوشگله؟ اخمالو چرا دیشب نزاشتی ببینمش؟

کاشکی دیروز نبود داشتم خوب میشدم دوباره شیکسیم

دلم براد تنگ شده ولی تو اینقدر مغروری که حتی یه میس نمیزنی... الان میگی چقدر خوددا تحویل می گیری مگه نه؟

من دارم میرم دیگه مواظب خودت باش...

ایشالا..

بیام اینجا چی چی بگم؟

هر روز جلو چشامی  دیگه بیام این جا چیکار؟

هر چی بیشتر بادم بیشتر پررو میشی و براد کمتر ارزش داره و قدر نشناسید بیشتر... پس بیام چیکار؟

تو که هنوز حرمت رنگا وبلاگا نیگر نیمیدای و مشکی مینویشتی !!!

میرم به خدا..

فقط دردسر و اعصاب خوردی برات دارم

تو منو ببخش دیگه میرم برم نمی گردم

Log

..: to chera vije nisi?
..: ashghali goh
..: man ke midonam chera

.: Chon hanooz nashodam
..: mikhai chand rooz dirter beshi ke ...
.: Chera
..: ah be to..

...

.: to
.: on dafa
.: migofti
..: ?
.: vakhti
.: baham badim
.: man naram gom sham
.: a egam bem migoi boro aleki migoi
..: khob are
..: delam barad tang mishe..

...

..: bara man ke kari nadare..
..: ye soot beshon migam dige nayayn clo
..: manam nimiam
..: v dige ba becha clo ertebat nadashte bashin

...

..: ege bed sms bezenam v zang v ina
..: khafe mishi dige?
.: are
..: gohi ziad nimikhori dige?
.: na
..: khafe khoon migiri?
.: bale
..: har kari dellamam bekhad mikonam...
..: zeriam nimizeni?

...

 

 

 

یلدات مبارک

 

امشب شب یلدای دیگریست 

 و من در سکوتی مبهم دیوانه وار به دنبال تو می گردم

و شعرهایم را عاشقانه به انتظار تو می نویسم

کجایی ؟در سکوت و تاریکی شب گم شده ای ؟

یا بار سفر بسته ای و با زمانه بی وفا رفته ای ؟

بیا , بیا تا شب یلدای من طولانی تر شود

و من با تو عاشقانه شعر زمستانی را سر دهم

 

یلدای پارسال یادش بخیر