پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

تا صبح راهی دراز است...

عزیزم شب یلدات مبارک:X تا صوب پیشت میمونم تا امشبم مثل شب عید فطر همیشه یادمون بمونه...

من منتظر میمـــونم حتی شبــای یلدا ، تا خنده رو لبات بیــاد شب برسه به فــــردا...

گلم قصه ی امروزمونو نمی نویسی؟!

یلدا مبارک گلم! :*

شب یلداد مبارک باشه..

دانشگاه - قایق - سینما - دالاغاتیشون - خیابون - دندون درد - خونه..

فداد شم

دلم براد تنگ شده :(

دلم هوادا کرده :(

خیط شدم !

سلام عزیزم ! :*

منم خیلی Lovet Daram گلم ! :*

خیلی خوبی

فکر کردم Miss زدی اومدم اینجا دیدم ای مال قبل بوده ! :))

مواظب خودد باش..

خیلی دوسد دارم ! :X

Lovet Daram

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌

عزیزم دندونش درد میکنه :(

سلام فداد شم..

امروز بعد از دیشب که خوب نبود کلی با هم خوب شدیم ! آخی گلم دندونشا باید میکشید :(

اون از صب که تا ۱۲ اینا منتظر زنگ بودم.. بالاخره زدی.. عزیزم :*

مرسی.. از دیشب معذرت میخوام  بد حرف زدم خیلی.. دلتا شیکوندم :(

چقدر هول داشتیم..اول از اینکه مامان باش بیاد.. بعدم خود دندون و ...  ! سریع خودما رسوندم پیشد.. وای چه حالی داشتم تا میدیدم دکتره سوزنا میکنه تو لثه ت :((  الهی نباشم تو درد داشته باشی.. دردد تو جونم :(

مواظب خودد باش .. فقط چیزای سرد بخور و آبکی.. کپسولادا یادد نره گلم..

دوسد دارم :X

بازم معذرت از دیشب...

:@@@@@@@@@@

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

با من از فردا نگو ، فردا رو هیچ کس ندیده

قصه ی فردا رو دل از این و از اون شنیده

 

بیا بیا که آشیون غمو ویرون کنی

بیا بیا که باز لبامو بوسه بارون کنی

 

اگه برگردی غمو تو سینه پنهون می کنم به خدا به خـــدا

کوچه ها رو دوباره واست چراغون می کنم به خدا به خـــدا

میگذره این دلخوریا ، میگذره ...

....: manam midonam ez chi chi mitarsi
....: ez inke hala ye peseri
....: nazaresh nesbat bed avez shed
....: ez inke befamed dige kari bad nadashte bashed

 

خیلی بدجنسی.. اونا را نگفتم که تازه دعوام کنی آ این حرفا را بم بزنی..!  

پتو میره تنها بخوابه... شب بخیر ! :@ =;=;

اینم از امروز.. یادش به خیر..

یه روز خوب دیگه !

اولش که دقیق ۳۰ مین منتظرد بودم..

حدود یه ۲۰۰ تومن (۱۳۸ + ۵۶ = ۱۹۴) وای ! ۱۹۴ تومن قبضامونا دادیم ! چرا ما این حالیم؟ :))

بعد مخابرات ! تالا ۴۰ تومن تو ۶۰ تومن من !  وایییی ! ۲۰ تومن که از تو کم میشه ! میشه ۲۰تومن ! بازم کمترش میکنیم !

بعد هم که دفتر پستی.. کوچه جهان نما.. ۴باغ .. ساندویچ =)) .. سینما ..

عجب فیلمی بود... چیزیشا فهمیدیم؟‌ هان آره همون که اسمش ....!

خیلی خب بود ! اما بازم همش تو با من... >-:

بعد ۴باغ ! کلید مزون .. پس گردنی !!!!

بعدم بازم ۴باغ ! D: پوعه ! چقدر گفتم موبایلا جواب بده... !  

تا رفتی ...

مرسی عزیزم.. قرار بود تا تموم شد بزنگی.. اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ااااااا همین حالا زدی ! اما قطع کردم که من بد بزنم خاموش شدی :(  شارژد تموم شد...

ااااا آخ جون برداشتی.. اه بازم قطع شد..

کاشکی میدیدمد بازم !‌ :(

مواظب خودت باش..

اگه اومدی نت.. Miss یادت نره که بدوم بیام !

کاشکی میدونسم الان کجایی‌ :( رسیدی خونه آیا؟

دوسد دارم عزیزززززززززم :@

مواظب گلم باش.. :X 

آخ جووون ! فردا شد !

آخ جون ! فردا شد ! ساعت  ۱۲:۱۳ !

کاشکی زود یه ۱۰ ۱۲ ساعت دیگم بیذره !

دیروز..

عجب کلاس فارسی ضایع شد..

در گوش استاد داشتیم میگفتیم گیر میده و فهمیده با همیم و ..

بعد هم که رفتی کلاس یه مشت نمایشگاهه بیخود بود رفتم دیدم

یه سمینار هم بود تجلیل از یه مشت دیونه..

آخ جون که نصف دوم را نرفتی... مرسی

راسی..

راسی

من امروز خیلی منتظر بودم بیای پیشم.. اما فعلا سخته باید بذاریم این چند وقته یه ذره اوضاع روبه راه شه..

پتووووو

۱۲ نبود و ۱۲:۱۰ بود !

عجب قبضای بود.. کاشکی هیچی نشه ! قول میدیم دیگه این طوری نشه ! هنوز هولشا دارم ! کاشکی از این چیزا عبرت میگرفتیم..

۹۲۹ دقیقه !! ۱۵ ساعت و ۲۹ دقیقه ! نه ! من میخوام بدونم چی چی میگفتی تو این همه وقت ! !‌ ! ‌! ‌!

دیشب خیلی دلم گرفت رفتی.. کاشکی منم باهات بودم   فقط دلم میخواس اگه دیگه میری اقلا بد خوش بگذره که ...

کاشکی من ... بودم...

قبض موبایل

دیروز ساعت ۱۲ سر کوچه دیدمت ، قبضای موبایلمونو گرفته بودی... من ۵۶ تومن !! تو ۱۳۸ تومن !!! بوپوکی ۱۹۵۳ دقیقه چی میگفتی آخه؟! ۴۵ تومن Sms به کـــــی؟!! عجب روزگاری شده..

خانوم نعمتی... سبزه میدون... حمام شیخ بهایی... بازار بزرگ... میدون شاه ! ( بدون شرح )

شب با .... اینا رفتم کنسرت ،داشتم سکته می کردم از ترس... کاشکی بودی که آرومم کنی!

امروزم که همش تنها بودم به خیلی چیزا فکر کردم... تو ، حرفای مامان ، دیروزمون ، امروز ، فردا.. بیخیال مهم نیس!!

شام خوردی گلم؟ :@

 

آخ جون...

آخ جوووووووووووووووووون

مبارک باشه گلم

دیشب تالا همه ش هول دارم 

الان یه ذره حالم بهتره..

کاشکی زود فردا شه..

۱۲ ایسگا..