پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

عزیزم مرسی از جایزه سپندار مذگان

من دیگه گریه نمی کنم.. خودت گفتی کار بد نمی کنی پس دلم باید آروم باشه اگه نه مغز خر خوردم.. وقتی پیشمی بهترین ساعتای زندگیمه حتی اگه دعوا کنیم!!

سلام

چهارشنبه و پنج شنبه صوب و عصر و جمعه صوب تا شب (کویر) با هم بودیم...

الانم یعنی دلت پیشه منه؟

میدونی اینقدر دور و برت شلوغ شده که نمیتونم نگران نباشم... 

.

.

.

 

شاد باشی..

دلم میخاد بوق بزنم ولی پیشم که نیسی..

تازه الانم با دوس جوند میری بیرون بعدم میگی محدودد می کنم..

خوش بگذره عزیزم..

سلام خبی ؟‌ چقد آخه منا محدود میکنی ! گنام !‌

بیا پ تا بریم ! ساعت داره ۵ میشه !

****************

امشبم با هم بودیم.. فردا هنوز معلوم نیس..

هیچی ..

امروز از صوب تا عصر با هم بودیم.. هم خوب بود هم بد!! نمی دونم...

. انحصاری آقای پتو

امشب بگومی یه شاخه گل بهم داد که دیگه بش دست  نزنم...!

.

.

.

.

 

راسی ببین توام میتونی بیای پست بزنیا..

 

آره اگه تو نخای دیگه شوهر ندارم... باشه

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــی              آنرا که نیست عالم غم نیـــــست عالمی

... و دوباره آرامش!

فکر نمی کنم امروزمون نیازی به ثبت شدن توی پتو داشته باشه.. من که تا اخر عمر فراموشش نمی کنم.. فقط از خدا میخام عشقمون مداوم باشه!

دوسد دارررررم!

سلام! فقط اومدم اینو بگم برم..