پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

خدافظ مواظب خودت باش

امروز پتو میمیره.. چون پتو میگه

 

خدانگهدار

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش..

آخ جوووون

خوشگلم الان تو هواپیما داره میاد خونه  

آخ جوووووون.. دوستت دارم

سفر بی خطر

خوشگلم

عزیز آنکه بی خبر... به ناگهان رود سفر...

سلام پتو خوشگلم

بیا پس زودی از سفر

آخی خوشگلم مریض شده منم چند روزه همینطور همه ش عطسه و اینا

ایشالا فردا بیایی و خبی خب شی جیگرم

بووووووووووس

سلام عزیزززززززززم !‌

دوسد دارم

خوشگلم

آره عجب روزایی بود !  

دوسد دارم - دوسد دارم  

من بازم آبی ام!

سلام عشخم:*

وای چقدر اینجا خوبه..

پست قبلی رو که زدم یه جورایی فکر می کردم دیگه هر چی بیام اینجا برای وصیت و جنگ و دعواس ولی بازم پتو شدیم و عشقولانه.. اومدم بگم دوست دارم دوست دارم دوست دارم بعدشم حیفم اومد نائین و بریون و این چهار روزه اسب بازی رو به پتومون نگم...