پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

اه....

اه باز همه چیزا خراب کردی...

عجب ای دل غافل..

بعد از یه دوره جنگ بسیااااار مفصل لفظی و به قول تو جنگ فیزیکی باز با هم خوب شدیم..! اونقدر خوب که دیروز رابطمون برای یکماه دیگه تمدید شد!!!الان که بهش فکر می کنم میبینم تا الان هیچ وقت به صحت این رابطه شک نداشتم ولی این بار با شناختی که از خودم دارم نمیدونم کارمون درست بوده یا نه.. حس خوبی ندارم! من بیش از حد روت حساس شدم.. مثه یه روانی همش بت شک دارم..... اون بار که میخاستی منو بکشی برام عجیب بود ولی الان واقعا خواسته ام اینه که بکشمت.. بکشمت تا ایمان داشته باشم ماله خودمی و دست کس دیگه ای بت نمیرسه.. حق نداری مسخرم کنی یا فکر بد راجع بهم کنی این همه ی چیزیه که میخام................

فرصت شمار صحبت..

دانی که چیست دولت؟ دیدار یار دیدن
در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن
از دوستان جانی مشکل توان بریدن

خواهم شدن به بستان چون غنچه با دل تنگ
وآنجا به نیک نامی پیراهنی دریدن

گه چون نسیم با گل راز نهفته گفتن
گه سر عشق بازی از بلبلان شنیدن

فرصت شمار صحبت کز این دو راه منزل
چون بگذریم دیگر نتوان به حق رسیدن

دارم سـخنی با تو و گـفـتـن نــتــوانـم!!

 

دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم
وین درد نهان سوز نهفتن نتوانم

تو گرم سخن گفتن و از جام نگاهت
من مست چنانم که شنفتن نتوانم

شادم به خیال تو چو مهتاب شبانگاه
گـر دامن وصل تو گـرفـتـن نـتـوانـم

با پرتو ماه آیم و چون سایه دیوار
گامی ز سر کوی تو رفتن نتوانم

دور از تو من سوخته در دامن شب ها
چون شمع سحر یک مژه خفتن نتوانم

فریاد ز بی مهریت ای گل که درین باغ
چـون غـنـچه پائـیـز شکـفـتـن نتـوانـم

ای چشم  ِ سخن گوی، تو بشنو ز نگاهم
دارم سـخنی با تو و گـفـتـن نــتــوانـم ...

 

بی اندازه دلم گرفته.. کاشکی رابطمون یه جور دیگه بود.. کاشکی بیشتر دوست بودیم.. کاشکی....

بازم خدا رو شکر می کنم که هستی.. هیچ وقت تنهام نزار.. دوسد دارم:*

بای بای عزیزم

..U: dige nemikham bat basham
ME: ahan
ME: yani dige kare badam mikoni?
U: ممکنه
ME: ok

نمیدونم چرا ولی از عصر که با هم حرف زدیم دیگه اصلا به اینکه چی شد و چی میخاد بشه فکر نمی کنم.. فقط اتفاقای که ممکنه چند سال آینده برامون پیش بیاد برام مهم شده! اینکه تا اون موقع تو کجایی چه جوری شدی چیکا میکنی........... و اینکه بعد از چند سال دوباره بیام سر ۸بهشت دنبالت و بریم خیابونمون بشینیم حرف بزنیم.. میدونم مسخرس.. خصوصا برا منی که تا شنبه معلوم نیس زنده بمونم یا نه!!

طالع روزانه :باید واقع نگر بود و مسایل کوچک را دست کم نگرفت. زندگی هر کس از مجموع این حوداث کوچک و بزرگ ترکیب و ساخته می شود. بنابراین از کوچک نمایی و یا بزرگ نمایی واقعیت ها باید پرهیز کرد.