پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

پخخخخخ

 Salam azizam  

Nemidonam khobi ya na 

har bar ke azat khabar migiram migi khobi ama hamsihe negaranetam  

kheili bet fek mikonam 

to delam bara hame karim bat mashverat mikonam 

har rooz chan bar yadet mioftam har rooz 

mese divona bat harf mizanam v heset mikonam 

do sal gozashte ama hichi azam dor nashodi 

 

 

mitarsam biam inja age beshe ye blog misazam onja bat harfamo migam 

 

 

 

Ghablana vaghti baham kheili khob bodim v mimadam inja delam migereft yade roz bada ke mioftadam.. dos dashtam hamesha pak konam ke nabashe ama alan cheghad hame postamono dos daram cheghad ghashangan cheghad ashegh bodim cheghad nazdik bodim cheghad zendegi mikardim cheghad sabok bodim cheghad ason bodim kheili azin cheghadra inja hast ke ba hichi avazesh nemikonam

 

 

 

Ordibehesht 87 in posto zade bodam:  

 

درگیرم درگیر لحظه های جاری دلگیر

میدانم فردا ... اینها تمام خاطره است (خاطرات مبهم و کمرنگ)  

 

Alan fardas! dorosse hamechi shode khatere, har roz v hame lahzeha, hame java, hamechim ba khaterate ghadim migzare ama asan mobham v kamrang nis ingar hamin diroz bod ya hata kamtar! Kheili sakhte moghayeseye emrooz v dirooz!! Hazeram hame donyamo bedam v bargardam be yeki az on roza hata yedone az on roz badash.. Delam ba to bodan mikhad.. Bahar bi to jehaname.. Kheili harf daram bat bezanam kheili bishtar az on shaba ke ta sob harf mizadim v zohr pishe ham bodim kheili bishtar az hamishe kheili deltangim bozorg shode  

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ق.ظ

از اوایل اردیبهشت منتظر خردادم
چن تا تولدتات صوب تا شب با هم بودیم؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ

سه روزه رفتی سربازی
گریه همش

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

لاوت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد