پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

به من نگاه کن!

به من نگاه کن واسه ی یه لحظه

نگات به صد تا آسمون می ارزه

من از خدامه بکشم نازتو

تا بشنوم یه لحظه آواز تو

من از خدامه پیشه تو بمونم

جواب حرفاتو خودم بخونم

من از خدامه بمونم دیوونت

سر بذارم رو شهر امن شونت

 

" من از خدامــــــه بمونی کنارم

  من که بجز تو کسی رو ندارم

  من از خدامه که نباشه دوری   

  فقط دلم می خواد بگی چه جوری ؟؟؟ " 

  من از خدامه که یه روز دعامون  

  بره تو آسمون پیشه خدامون

  به عشق اینکه بعد اون همه درد       

  خدا ، یه بار ، نگاهی ام به ما کرد

 

 

" من از خدامــــــه بمونی کنارم

  من که بجز تو کسی رو ندارم

  من از خدامه که نباشه دوری  

  فقط دلم می خواد بگی چه جوری ؟؟؟ "

برو

شد خزان گلشن آشنایی
باز هم آتش به جان زد جدایی

عمر من ای گل طی شد بهر تو
وز تو ندیدم جز بدعهدی و بی وفایی

با تو وفا کردم تا به تنم جان بود
عشق و وفاداری با تو چه دارد سود

آتش خرمن مهر و وفایی
نو گل گلشن جور و جفایی

از دل سنگت آه
دلم از غم خونین است
روش بختم این است

از جام غم مستم
دشمن می پرستم تاهستم

تومست از می به چمن
چون گل خندان از مستی بر گریه من

با دگران در گلشن نوشی می
من زفراغت ناله کنم تاکی؟

تو ونی چون ناله کشیدنها
من و چون گل جامه دریدنها

ز رقیبان خواری دیدنها

دلم از غم خون کردی
چه به گویم چون کردی

دردم افزون کردی

برو ای از مهر و وفا عاری
برو ای عاری ز وفا داری

که شکستی چون زلفت عهد مرا..
دریغ و درد از عمرم
که در وفایت شد طی

ستم به یاران تا چند
جفا به عاشق تا کی

نمی کنی ای گل یکدم یادم
که همچو اشک از چشمت افتادم

تا ها ها که ه هی بی هی هی تو بود
ا هه ز ع ه ه م خوهوهون دل من

آه از دل تو



گرچه ز محنت خوارم کردی
با غم و حسرت یارم کردی

مهر تو دارم باز

بکن ای گل با من
هر چه توانی ناز
هرچه توانی ناز
کز عشقت می سوزم باز

زمونه نا مهربونه ای دل

 

دل دیونه ای دل ای بی نشونه ای دل
ندونستی زمونه نا مهربونه ای دل
وقت شکستی از عشق عاشق شدی دوباره
ندونستی محبت خریداری نداره
حرفهای عاشقونه وقتی پر از فریبه
دنیا به چشم عاشق یه دنیای غریبه
اون که امروز آشنامه اوج عشقش تو صدامه
میره فردا بی بهونه درد عشق و کی میدونه
یه کاری کن خدایا من از این دل جداشم
نفرین به هر چه عشق می خوام عاشق نباشم

تنهایی........

بیا بیا که شدم در غم تو سودایی

درآ درآ که به جان آمدم ز تنهایی

تنهام..

به تنهایی مرا خاری تمامست

وصال گل به انبازی حرامست

دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من..

عقل پرسید : دشوار تر از مردن نیست ؟

عشق فرمود : فراغ از همه مشکلتر است

LovetDaram بازم

سلام گلم

نه این روزا حالت خوب نیس.. آدم رمقی نوشتن نداره.. کاشکی دیگه خوب شی..

دوست دارم گلم بازم !

خیلی برام عزیزی :X

 

کاش می گفتی چیست

                                  آن چه از چشم تو  

                                                           تا عمق وجودم جاری است

 

عزیزم بیا قصه این روزامونم بنویس...


 

کاشکی دیگه فردا خب شی..

کاشکی فردا دیگه گلودرد خوبی خوب شه !! عزیزم ...

 

:@

LovetDaram

کاشکی اینجا خاک نمیخورد.

آخ جون دارم با گلم چت میکنم !‌

LovetDaram

ببار ای ابر بهار

ببار ای ابر بهار
با دلم به هوای زلف یار
داد و بیداد از این روزگار
ماه و دادن به شب های تار ای بارون
ای بارون ای بارون ماهو دادن به شبهای تار ای بارون
بر کوه و دشت و هامون ببار ای بارون
ببار ای ابر بهار
ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن خون ببار
در شبای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار ای بارون
دلم خون شد خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
به سرخی لبای سرخ یار
به یاد عاشقای این دیار
به داد عاشقای بی مزار ای بارون

...

برو دیگه دوست ندارم...

                        اون سیه نگه چشمانت بماند به یادگار
                                اون دل شیشه ایت در قلبکم ماندگار
                                         اون غمهای دوریت الطاف پروردگار
                                                          قسم به همون پروردگار
                                                                     فراموشت نمیکنم