پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

چی بگم ؟‌ :(

معذرت

معذرت

نمیدونم چی بگم..

نمیدونم چرا اینطوری شد ! از خودم متنفرم..

متنفرررررررررررر

وای خدا... من چیکار کردم...

امروز زیاد گریه نکردم نه اینکه گریه م نیاد اما حالا دیگه انقدر وقت دارم که بشینم گریه کنم که امروز فقط دلم میخواست تو را ببینم..

واییییی خدا..

متاسفم..

نظرات 2 + ارسال نظر
دیووووووونه خودتی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:31 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

همون سرخی که گل سرخ داره تُربچه هم داره .

همون برگ سبزی هم که تُرب داره

گل سرخ هم داره .... اما یکی میشه گل سرخو

پتو چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:28 ب.ظ

بر سر آنم که گر ز دست برآید *** دست به کاری زنم که غصه سر آید

کاش امروز تمومش کرده بودیم...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد