پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

به من نگاه کن!

به من نگاه کن واسه ی یه لحظه

نگات به صد تا آسمون می ارزه

من از خدامه بکشم نازتو

تا بشنوم یه لحظه آواز تو

من از خدامه پیشه تو بمونم

جواب حرفاتو خودم بخونم

من از خدامه بمونم دیوونت

سر بذارم رو شهر امن شونت

 

" من از خدامــــــه بمونی کنارم

  من که بجز تو کسی رو ندارم

  من از خدامه که نباشه دوری   

  فقط دلم می خواد بگی چه جوری ؟؟؟ " 

  من از خدامه که یه روز دعامون  

  بره تو آسمون پیشه خدامون

  به عشق اینکه بعد اون همه درد       

  خدا ، یه بار ، نگاهی ام به ما کرد

 

 

" من از خدامــــــه بمونی کنارم

  من که بجز تو کسی رو ندارم

  من از خدامه که نباشه دوری  

  فقط دلم می خواد بگی چه جوری ؟؟؟ "

نظرات 2 + ارسال نظر
پری جذامی چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ http://lazar-nymphet.persianblog.com

:) من این آهنگشو خیلییییییییییی می لاوم!

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.doroghcity.blogsky.com

مقصر نبودی عاشقی یاد گرفتنی نیست هیچ مادری گریه را به کودکش یاد نمی دهد عاشق که بودی دستِ کم تَشَری که با نگاهت می زدی دل آدم را پاره نمی کرد مهم نیست من که برای معامله نیامده ام اصل مهم این است که هنوز تمام راه ها به تو ختم می شوند وتو در جیب هایت تکه هایی از بهشت را پنهان کرده ای نوشتن فقط بهانه ای است که با تو باشم اگر چه این واژه های نخ نما قابل تو را ندارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد