پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

میرم از شهر تو با ... :(

بگذار بگریم من و بگذار بگریم

بگذار در این نیمه شب تار بگریم

 

او رفت و امید دل من دور شد از من

بگذار که در دوری دلدار بگریم

 

ذر ماتم پژمردن گل های امیدم

بگذار که چون ابر به گلزار بگریم

 

مرغ دل من پر زد و افتاد به دامش

بگذار بر این مرغ گرفتار بگریم

 

غمخوار من خسته بجز دیده من نیست

بگذار به غمخواری خود زار بگریم

 

در ورطه دیوانگی ام می کشد این عشق

بگذار بر این عاقبت کار بگریم

 

***

نظرات 3 + ارسال نظر
پتو جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:38 ب.ظ

Patoo Jonam Come Back Soon

پتو جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ب.ظ

دلم برات تنگ شده ... دلم برات تنگ شـده ... دلم برات تنگ شــده ... دلم برات تنگ شــــده ... دلم برات تنگ شـــــده ...
کاشکی یه بار دیگه دیده بودمت بعد میرفتی سفر! عزیزم خدا به همرات... دوست دارم :* زود بیا پیشم خیلی تنهام :(

patoo جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ب.ظ

Dar hale hazer tamas ba patooye morede nazar emkan pazir nemibashad..:( Negaranetam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد