پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

هر چه کنی بکن ولی .... از بر من سفر مکن

دلم تنگ شده ....  خیلی زیاد ....  خیلی تنهام ....  میخامت ..........

امروز دوشنبس..! می تونست  یک روز خوب باشه ....  ولی یک روز تکراریه ..!

مسخرس!! شبانه روز کنارت  می خوابم و کنارت  بیدار میشم ....  ولی  تو نیستی ! همیشه  با منی !  ولی ..!

بی تو میمیرم من .... اینجا اسیرم من !

آره برمی گردی ولی کی دیگه؟

هر چی بت زنگ میزنم گوشیت خاموشه یا دسترس نیسی .... اگه ام باشی میگی چیکار می کنی ؟ میگی چرا نمیری از اتاقت بیرون ... چرا چرا چرا چرررررررررا  .....

تا وسطای شب به تو فکر می کنم .... نصف دیگش رو فکر می کنم که نباید اینقدر بت فکر کنم ....  بازم اینقدر فکر می کنم تا گریه ام میگیره و خوابم میبره .... HOO HOO! BOOOOO  تا ظهر میخابم بعدش با سر درد بیدار میشم چون یا مورد عنایت مامان قرار گرفتم یا خواب بد دیدم .... میمونم توی اتاقم تا همه برن بخابن بعدش میرم صبحانه+نهار می خورم .... بعد میام بت زنگ میزنم یا میجورمت یام......... دوباره میخابم شایدم بیام نت یام فیلم میبینم ! تنها ساعتای که مثل بقیه روزا نیس همین بعد از ظهراس ....

ای دل تنها چیه چشم انتظاررری .... حتی یه لحظه یه دم آروم نداری ....

باحال ترین تعطیلات نوروز عمرم امساله!! فقط یه بار از خونه رفتم بیرون اونم برای آمپولم بود ....

راسی چرا می گفتی عطا بامزه خونده؟!

اه آقا بیا دیگه .... الان اگه بودی دعوا که می تونسیم بکنیم

من دلم تنگه دل تو از سنگه من شبم تاره ستاره نداره ....

نگرانم  نگرانتم .... کجایی ؟ حالم خوب نیس .... تب دارم ولی میلرزم .... تو رو میخام ....  چرا زمان نمی گذره؟ بیــــــــــــــــــــــــا

حالم بده حالم بده حالم بده حالم بده حالم بده حالم بده حالم بده حالم بده حالم بده حالم بده حالم بده حالم بده حالم بـــــــده


 

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام پتو جون وبلاگ باحالی داری
سال نوت مبارک
ایشالله تعطیلات خوش بگذره
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد