پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

من اومدم.. دوسم داری؟‌ :(

سلام

خوبی؟ بالاخره برگشتم.. چقدر طول کشید این مدت.. چقدر توش ناراحتی بود..

 

"توی گوه چیکار کردی با من.... نمی خام بت فکر کنم"

 

اما من که الان تا حدی آرومم.. یعنی آرومه آروم بودم.. اما الان که پست های وبلاگ را خوندم باز یه ذره مثل قبل شدم L دلم گرفت.. تازه داشتم خوب میشدما..

کاشکی یه پست دیگه میومدی میزدی و از حال الانت میگفتی ؟ از احساس الانت نسبت به من.. پس تو که دیشب آروم شدی.. آرومه آروم خوابیدی یعنی که اونا دیگه از ذهنت رفت ؟ کاش میدونستم وقتایی که بهم میگی همه چیزای بد را فراموش کنیم واقعا همینجوره یا نه ! من الان تو را میخوام.. خیلی میخوام

از همه حرفهای بدی هم که زدم بهت معذرت میخوام.. میدونم خیلی بود.. اما تو هم من را درک کن.. منم شرایطم همچین خوب نبوده.. L

الان اومدم پیشت.. فقط منتظرم ببینم که میشه هم دیگه را ببینیم..

الان هم که دیگه به هم قول دادیم با هم دعوا نکنیم.. کاشکی کار بدی نکنیم که باعث دعوا بشه..

فقط میخوام بگم دوستت دارم پتووووووووووووووووووو

خیلی خیلی..

بیشتر از اونقدر که فکرشا بکنی.. L

میدونم که توام دوستم داری..

کاشکی قبل از اینکه بری بشه ببینمت.. دلم میخوادت L

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد