پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

عزم وطن نمی کند :(

سرو چمان من چرا میل چمن نمی​کنددی گله​ای ز طره​اش کردم و از سر فسوستا دل هرزه گرد من رفت به چین زلف اوپیش کمان ابرویش لابه همی​کنم ولیبا همه عطف دامنت آیدم از صبا عجبچون ز نسیم می​شود زلف بنفشه پرشکندل به امید روی او همدم جان نمی​شودساقی سیم ساق من گر همه درد می​دهددستخوش جفا مکن آب رخم که فیض ابرکشته غمزه تو شد حافظ ناشنیده پند همدم گل نمی​شود یاد سمن نمی​کندگفت که این سیاه کج گوش به من نمی​کندزان سفر دراز خود عزم وطن نمی​کندگوش کشیده است از آن گوش به من نمی​کندکز گذر تو خاک را مشک ختن نمی​کندوه که دلم چه یاد از آن عهدشکن نمی​کندجان به هوای کوی او خدمت تن نمی​کندکیست که تن چو جام می جمله دهن نمی​کندبی مدد سرشک من در عدن نمی​کندتیغ سزاست هر که را درد سخن نمی​کند


گوشیتم که خاموشه  فکر کنم الان داری میایی پیشم..

نظرات 2 + ارسال نظر
آدینه بوک دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

شب قطبی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ق.ظ http://shabeghotbi.blogsky.com

کاش اومده باشه تا دیگه دلتنگ نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد