پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

ز سفر غمخوارم بازآمد..

چو غنچه ی سپیده دم
شکفته شد لبم ز هم
که شنیدم یارم بازآمد
ز سفر غمخوارم بازآمد

همچنان ، که عاقبت
پس از همه شب بدمد سحر ، ناگهان
نگارِ من ، چنان مهِ نو آمد از سفر

همچنان ، که عاقبت
پس از همه شب بدمد سحر ، ناگهان
نگارِ من ، چنان مِه نو آمد از سفر

من هم ، پس از آن دوری
بعد از ، غم مهجوری
یک شاخه ی گل ،
بُردم به برش
یک شاخه ی گل ،
بُردم به برش

وای از آن گلی که دست من بود
خموش و یک جهان سخن بود
خموش و یک جهان سخن بود

نظرات 3 + ارسال نظر
پتو سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ

تو رو میخام :) :X

پتو سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ

hol dashtan...
...hol dashtan
...ghose khordan
...del shikesan
... narahati
...tarsidan
...omid dashtan
... khoshhal shodan
... narahat shodan
... nadidan
... del tang shodan
... dobare didan
...dobare nadidan
in shode zendegim...............................

پتو۲ سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ب.ظ

:********************
دوسد دارم پتو جونم
مرسی که برگشتی پیشم..
اما هنوز که ندیدمت :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد