پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

:***‌ سینما - مچد جمعه ...

سلام خوشگلم.. امروز هم دیدمت.. هر چند خیلی کارات با اون چیزایی که برات تعریف کرده بودم دقیقا برعکسش بود اما مهم نیست.. مهم اینه که میدونی با این کارا نمیتونی من را از خودت برونی.. با اینکه اون جوری لباس پوشیده بودی و همه موهات از پشت سرت پیدا بود و شالت هم اصلا بیشتر وقتا رو سرت نبود و گردنت هم تا سینه ت باز بود و همه قورتت دادند (اسمش هم هست مال منی..) و بازم مثل قدیما شده بودی .. اما میدونی با این کارا نمیتونی من را از خودت برونی..

امروز هم خوش گذشت.. اول اومدم دم خونتون یه کم منتظر موندم.. خیلی گرم بود.. خیلییییییییییییییییییی... خیس خیس شدم !! بعد اومدی.. به جا کلاس رفتیم سینما بعد هم مسجد جمعه و میدان میر و بازارچه و ... بعد هم اون خوشگلا را خریدی.. بعد هم خونه.. یه عالمه بوست کردم باز خوردمت و خلاصه خیلی خوش گذشت.. خیلی .. بعد هم که رفتی گلم.. خیلی خوشگلی.. دوستت دارم J

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مازیار یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ب.ظ http://future2010.blogsky.com

سلام ...
خوش باشی جوون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد