پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

خودت میدونی چقدر دوستت دارم.. :***

سلام گل ناز نازیه من.. پتوی (؟) من..!

 

1-                  صبح رفتم پیک نیک

2-                  ساعت 9 اینا رسیدیم

3-                  موبایل آنتن نداد sms هام Fail شدن

4-                  رفتیم برگشتیم ساعت 2:30 برگشتیم

5-                  ساعت 2:32 بهت زنگ زدم بر نداشتی

6-                  ساعت 2:34 تو پتو پست زدی

7-                  از همون 2:32 زنگیدم تا 2:40 اما جواب نمیدادی.. miss..

8-                  رفتیم رسیدیم (ساعت 3:30) باز به اونجا که آنتن داد (برای نماز) میتونستم بات حرف بزنم .. باز زنگ زدم

9-                  باز بر نداشتی

10-              رو خط خودت زدم : خاموش است..

11-              رو 27 زدم : busy !!

12-              بازم زنگ زدم بر نداشتی..

13-              Smsهام بی جواب موند..

14-              بعد از نیم ساعت زنگ زدی(نمیشد حرف بزنمو آنتن نداد آخرش): حالا دیدم زنگ زده بودی !!

15-              ساعت 4:15 sms زدی : دارم تو پتو مینویسم !!! (بعد از نزدیک 2 ساعت)

16-              بعدم که دیگه رسیدم..

17-              دوستت دارم.. این چیزا اصلا مهم نیست.. دیگه حق گیر دادن هم ندارم.. اصلا چه حقی دارم؟ L باز قدیما اگه میگفتم یه چیزی..

18-              الان دیگه به من چه ربطی داره؟ حق ندارم ! دلت می خواد.. دوست داری..

19-       اما من همه جوره دوستت دارم و دوست ندارم ناراحتت کنم.. خودتم میدونی.. و میدونی هم چقدر برام مهمی که به محض رسیدن به تو زنگیدم..

20-              مهم نیست.. مهم اینه که هم دیگه را داریم و از با هم بودن (حتی همین اندازه..) هم خوشحالیم.. پس

 

LovetDaram

عزیزم.. :*

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

امیدوارم تموم نشه...
مهم نیست.. مهم اینه که هم دیگه را داریم و از با هم بودن (حتی همین اندازه..) هم خوشحالیم.. پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد