پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

از راست نرنجیم ولی...

آره برو

برو راحت راحت زندگی کن

هر جوریم که دلم بخاد زندگی می کنم لزومی به راهنماییات نیست کوچولو...

از اول هم همینطور بود.. میدونم چقدر حرف هام و خواسته هام برات مهم بود..

بهت گفته بودم که چون ازم بزرگتری اینطوری.. بهت ثابت شد.. باشه من کوچولو..

فقط دنبال بهانه هستی.. فقط..

اون دفعه پیش هم به خودت ثابت شد که من دنبال بهانه نیستم و نبودم خودت هم تایید کردی.. همونطور که تا قول دادی دیگه آدم بشی باز قبول کردم اگه دنبال بهانه بودم همون دفعه هم ..

همین حالا میدونم چیکار میکنی.. همه اون کارهایی که توی این چند وقته انجامشون میدادی با این تفاوت که اون موقع دردسر من را داشتی.. الان بی دردسر..

ایشالا همیشه شاد باشی.. ایشالا حتی یه روز بد هم دیگه تو زندگیت نباشه..

نظرات 1 + ارسال نظر
hbn vb gh یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ

Age ba bodane man baghe to virone mishe , miram amma midonam del bi to divone mishe...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد