پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

امشب یدونه دروغ گفتم!

سلام پتو جون

من خوبم تو خوبی؟

.

پیتزا پنیر تنها خوری خوب بود؟ نوش جونت عزیزم

.

امروز رفتیم کلاس نی! الهی که بتونیم موفق بشیم..

از رودخونه یه عالمه عکس گرفتم! پسر خوبی باشی نشونت میدم

.

عزیز دلم داره مشقای فلش می نویسه.. خسته نباشی!

.

یعنی میشه فردام همو ببینیم؟

نظرات 4 + ارسال نظر
پتو شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ق.ظ

رکورد شکستیم!! بعد از یه هفته که هر روز با هم بودیم سه روزه همو ندیدیم... دلم برات تنگ شده

پتو یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ق.ظ

اه اه اه اه ااااااااااه امشب دیدمت رفتیم پیتزا کاپیتان نی ام زدی.. الانم داری با اون دوستات حرف میزنی.. اون سانسیته که اصلا وقت منو نداری.. البته دیر به دیر و شاید فقط برای فحش یه پی ام میدی!

پتو یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ب.ظ

اه اه دوباره ظهر دیدمت! ولی چی؟ یه سوت و با بد اخلاقی.. آقا خوب شو دیگه.. دلم داره می پوسه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ق.ظ

وای چقدر بدبخت بودم!!!!!!!!!!!!!!!! باورم نمیشه این من بودم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد