پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

پتو پتو پتو

سلام خوبی؟
چند وقت بود نیمده بودم اینجا نیمیدونم چرا ! زیادی خوشم بوده س حتما ! تقصیری این برج کفتراس حواس برا آدم نیمیذارن ! میبینی؟ خب دیگه چیطوری؟ خبی پتو جونم؟ بازم بریم مسافرت !
نظرات 2 + ارسال نظر
رضا نقی زاده سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

پتو سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ

خوبم عزیز دلم! همیشه خوشت باشه گلم.. شاباجی نبینم رنگت سیاه بششششه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد