پتــــو

پتو ۲ نفر

پتــــو

پتو ۲ نفر

دارم سـخنی با تو و گـفـتـن نــتــوانـم!!

 

دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم
وین درد نهان سوز نهفتن نتوانم

تو گرم سخن گفتن و از جام نگاهت
من مست چنانم که شنفتن نتوانم

شادم به خیال تو چو مهتاب شبانگاه
گـر دامن وصل تو گـرفـتـن نـتـوانـم

با پرتو ماه آیم و چون سایه دیوار
گامی ز سر کوی تو رفتن نتوانم

دور از تو من سوخته در دامن شب ها
چون شمع سحر یک مژه خفتن نتوانم

فریاد ز بی مهریت ای گل که درین باغ
چـون غـنـچه پائـیـز شکـفـتـن نتـوانـم

ای چشم  ِ سخن گوی، تو بشنو ز نگاهم
دارم سـخنی با تو و گـفـتـن نــتــوانـم ...

 

بی اندازه دلم گرفته.. کاشکی رابطمون یه جور دیگه بود.. کاشکی بیشتر دوست بودیم.. کاشکی....

بازم خدا رو شکر می کنم که هستی.. هیچ وقت تنهام نزار.. دوسد دارم:*

نظرات 1 + ارسال نظر
هدیه به دخترا و پسرا جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://emailiranian.persianblog.ir

دوست عزیز ازمطالب استفاده کردیم
به وبلاگ ما سر بزنید حتما استفاده کنید
اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شما 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شود خیلی خوشحال میشوم ازاین فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگهای من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
http://mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع
http://emailiranian.persianblog.ir
هدیه به دخترا و پسرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد